Mijn reis is begonnen... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Martijn Wee - WaarBenJij.nu Mijn reis is begonnen... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Martijn Wee - WaarBenJij.nu

Mijn reis is begonnen...

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

02 November 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

01-11-2014: En dan is het zover! De dag waar ik al heel lang naar uitkijk is aangebroken. Mijn reis gaat beginnen, een trip van drie maanden naar mooie plekken en vol nieuwe ervaringen.

Om half 11 gaat mijn deur bel. De familie ter Wee staan met z'n allen voor mijn deur. Nog even koffie drinken, waarbij ookde laatste dingen worden gecontroleerd of ik alles bij mij heb. Als naar meerdere checks blijkt dat ik toch echt alles heb gaat mijn tas dicht en op slot. We stappen in de auto en gaan richting Schiphol waar tot mijn verbazing ook nog Jasper, Jeroen en Janita staan te wachten. Echt super leuk en lief dat ze mij nog komen uitzwaaien.
Snel mijn tas inchecken, want dat ding is nog best zwaar. Denk dat ik maar snel wat boeken uit ga lezen zodat ik ze dan kan achter laten. Scheelt toch weer kilootje denk.
Dan komt een minder leuk moment, want ondanks dat ik een toffe tijd ga hebben, is "afscheid" nemen niet mijn ding.
Een knuffel, kus en de eerste nieuwjaars wensen zijn ook een feit.
Snel nog even knuffelen met mijn nichtje en dan ga ik toch echt richting de douane.
Nadat mijn paspoort is gecontroleerd nog 1 x zwaaien en dan is het tot over 3 maanden.

Op Schiphol nog even shoppen, want wil nog een nieuwe koptelefoon, spel kaarten en wat drinken voor onderweg kopen. Om kwart over 1 kunnen we beginnen boarden. Tenminste door de security en dan weer in een wachtruimte wachten. En dan komt opeens de A380 aanrijden. Mijn vervoer van Amsterdam naar Dubai. Wat een machine is dat zeg en gaaf om eens met dat toestel te vliegen. Alleen blijkt dat hij een uur te laat is dus hoppa eerste uur vertraging is binnen. Maar ach ik heb toch de tijd

  • 02 November 2014 - 20:35

    Marieke:

    Lieve broer

    Heel veel plezier! Geniet van dez mooie tijd! Fijn om je net even gezien en gesproken te hebben!

    Dikke kus en knuffel van ons!

  • 02 November 2014 - 20:37

    Curien:

    Lieve Martijn,
    Jeetje wat ben je lang weg, maar wat heb je dit verdiend en wat zal het genieten worden. Gelukkig hou je ons op de hoogte, zijn we toch een beetje bij je ;-) Heel veel plezier en spaar veel mooie herinneringen.
    Liefs van ons viertjes

  • 02 November 2014 - 21:00

    Janita:

    Super leuk om je eerste verslag te lezen! Ben benieuwd naar je volgende... Veel plezier!!! Xx

  • 02 November 2014 - 21:12

    Mario:

    Tinus geniet ervan en zorg voor mooie herinneringen voor jezelf !!

  • 02 November 2014 - 21:15

    Wouter Bink:

    hey Martijn,

    Geniet ervan man!

    Groetjes

    Wouter

  • 03 November 2014 - 05:48

    De Vandermeertjes:

    Geniet ervan buur en we blijven je op de voet volgen ben je toch nog
    een beetje bij ons.Laterrrrrrrr.......

  • 03 November 2014 - 08:57

    Herre:

    Yo Martijn,
    Maak er een mooie reis van en geniet vooral. We volgen je berichten op de voet,
    Groet

  • 03 November 2014 - 10:15

    Erna:

    maak veel plezier, maak veel mooie herinneringen en heb the time of your life! Wij genieten met je mee en laten soms een traantje omdat we je missen. Pas goed op jezelf en we houden van je.
    Dikke kus, pap en mam

  • 03 November 2014 - 19:55

    Alice En Hennie:

    we hadden je het gemist op Schiphol, jammer! Maar geniet van die geweldige mooie reis die je gaat maken. We zullen je op de voet volgen hoor. Doe voorzichtig ☺️

  • 03 November 2014 - 20:18

    Erik Van Goor:

    Beste Martijn,
    Een prachtige reis toegewenst naar Down Under! Ik wens je heel veel plezier en mooie vakantieervaringen die je van je leven niet meer vergeet!
    Je zult ongetwijfeld een hoop medereizigers tegenkomen.
    Ik zal je blog met veel plezier volgen!
    Genieten!
    Erik Tanja Ole en Juna

  • 04 November 2014 - 23:01

    Marc En Afra:

    Heel veel plezier en geniet van alles wat je ziet!! Je gaat een ongelovelijke mooie tijd tegemoet. We blijven je op de voet volgen! Xx van ons

  • 07 November 2014 - 07:37

    Martijn:

    Hey luitjes, super leuk om alle reactie te lezen. Ben nu in nieuw zeeland en is meteen erg gezellig in het hostel. Zal morgen proberen even verslag te schrijven, al heb ik vannacht/vandaag vooral geslapen ivm jetlag. Tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

He hallo, welkom op mijn site. Mocht je mij al een tijdje missen, ik ben even op vakantie in Nieuw-Zeeland en Australië. Maar wees gerust... op deze site kun je voor een deel bijhouden wat voor gave, toffe en leuke dingen ik allemaal mee maak aan de andere kant van de wereld.

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 5378

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 30 Januari 2015

Trip of a Lifetime...

Landen bezocht: